23 Kasım 2013

"Ausgerechnet Götze"


Bazen basit sözcükleri çeviremiyorum, akıl duruyor bir noktada. Golü görünce aklımdan geçen bu oldu.

Tam da olmayacak adam attı mı deriz ya da tam da o bahsedilen  insan attı gibi çeşitli karşılıkları vardır  "ausgerechnet"  sözcüğünün. Sözlüğe baktım "Aksi şeytan, tam bu sırada, olmayacak.." çok da karşılamayan kelimeler bunlar.

Nihayetinde maçın en çok konuşulan adamı kilidi çözdü.  Tahminimde yanıldım elbette lakin sadece skor olarak. Maç benim beklediğim gibi geçti. 

zira Dortmund diğer maçlarda olduğu gibi burada da yeter sayıda pozisyonu yakaladı. Öyle goller kaçırdı ya da Neuer kurtardı ki Götze'nin golü sonrası dağıldı.  Üstelik başka açıdan Bayern'e giden Götze sonradan girdiği oyunda golü atarken Götze'nin yerine alınan Mhkitaryan öyle bir gol kaçırdı ki.. 

Bu da aslında var olan durumun özetiydi. Bana göre Bayern artık  şampiyon..

Hiç yorum yok: