16 Mayıs 2013

Arkadan Müdahale-Kenan Başaran



Kenan'ı uzaktan takip ettiğim zamanlarda da "bir kaç gün beraber takılırsak kesinlikle çok iyi anlaşırız" dediğim insanların başında geliyordu. Biliyorum ve bu konuda çok fazla yanılmıyorum.  Bugün sabah Mecidiyeköy'de kahvaltı yaptık ve yaklaşık -buraya dikkat- 130 dakikalık bir röportaj gerçekleştirdik. Eh, muhabbetin sonuna Uğur Vardan abimiz de katılınca çok keyifli olduk ama işte süre bitmiş, hepimiz aynı anda  gazetelerimize doğru hareket etmek zorunda kaldık.. 

Kenan Başaran Hürriyet gazetesine geçti. Çok iyi ve anlamlı bir transfer. Bu mecralarda böylesine yetenekli ve güzel insanların olması nefes aldırıyor. Ben onlara kısaca Radikal ekibi diyorum. Banu Yelkovan'ı, Bağış Erten'i de katın aralarına.. Muhabbet süperdir. Hemen hepsinde futbolun dışında yaşama dair güzel duruşlar olduğu gibi dikkat çekici ayrıntıları muhabbet esnasında anlarsınız ki anlatı güzelliğine sahipler. Ortak bir estetik dil bulmuşlar sanki.  FİFA Kura çekimi esnasında beni diğer masanın sıkıcılığından -isim vermeyeyim şimdi- Uğur Vardan hinlik yapıp kurtarmıştı, gecemi güzelleştirmişlerdi zira gerçekten takdir edilesi ve güzel insanlar.. İşte bu insanlardan..

Kenan Başaran bir kitap yazdı.

Mevzubahis konu 3 Temmuz şike davası süreci. Öyle doğru ve güzel bir noktada durmuş ki ne yazarsanız yazın birilerini kızdırabileceğiniz konuda tertemiz kalmayı başarmış yazar.

"Arkadan Müdahale" isimli  bu eser kolay okunabilir muazzam bir şike davası süreci anlatısı. Böylesine sıkıcı bir konuyu bu şekilde anlatmak yazarın mahareti. 

Okumaya başladığında göreceksiniz ki tek sayfasından dahi sıkılmayacaksınız..

İnsanın arkadaşıyla röportaj yapmasının sıkıntısı da 130 dklık çözümleme! Üstelik bu güzel yaz gününde bir de şifayı kapmışız..  Uyudum kalktım ve sabaha bitecek.. Cuma akşamı futbolburadacom sitesinde Cumartesi BirGün'de olacak bu güzel röportaj.. Kaçırmayın.

Hiç yorum yok: