9 Aralık 2012

Alvaro & Alba Arbeloa


İnsanlar sıklıkla kurgusal problemler yaşıyor bu hayatta. Güzel olan pek çok ayrıntıya sahip olmalarına rağmen kendilerinde olmayan ve olması da pek mümkün görünmeyen hayallerin peşinde "anlarını" kaçırıyor. Oysa basite almak bazen güzeldir. Gerçekleştirilmesi mümkün hayallerin peşinden koşuyorum ya da elimdekilere hak ettiği değeri veriyorum diyelim.

Şu resim çok güzel.. Alvaro Arbeloa kızıyla beraber ohh mis gibi geziyor.

Ben de hayal ediyorum, ablamın büyük kızıyla İstanbul'da gezip tozmayı. 

Bu ayın 23.'de dayımın oğluyla ablamın kızı geliyor. Ben ve iki velet.. Beş gün! İstanbul!!

Daha ne isterim? 

Bugün yaptığım işten ablamın kızıyla İstanbul gezisine kadar çok şeyin hayalini kurdum. En az sizin misal bir Ferrari'ye binmek istemeniz ya da villa'da oturma hayaliniz kadar büyük bunlar benim için..

Bir bir gerçekleştiriyorum.. 

Hiç yorum yok: