24 Ekim 2012

Klose'ye kırmızı kart!


Floransa ona “Cartellino Viola “ yani “Fair-Play” ödülünü verdiği gecede kırmızı kartı da çıkarttı. Bunun da nedeni Bayern Münih-Fiorentina maçındaki ofsayttan attığı gol. Ki o gol Prandelli’nin Fiorentina’sının hak ettiği yere gelmesine engel oldu. Klose ise o golü anlattı akıcı İtalyancasıyla. Adam kaç yaşında italya’ya gitti ama İtalyancası’nın maşallahı var.

 “Golü attığımda hakeme ve yan hakeme baktım. Verince sevindim ama TV’den izlediğimde net bir şekilde ofsayt olduğunu gördüm” dedi..

Yine de kırmızı kartı yedi. Bu ödül ona Napoli maçında henüz kimse kimseye gol atmadığı zaman dilimiinde geçerli olan golü hakemin ona sorması karşısında elle attığını itiraf ettiği için verildi. Sonrasında takımının yediği üç gol sonucu sahadan mağlubiyetle  ayrıldılar. Benzer şekilde Almanya'da yine golsüz geçen oldukça önemli bir karşılaşmada Armina Bielefed karşısında davranmıştı.
Klose şöyle diyordu:

“Ben suçumu kabul etmekten çekinmem. Bunu TV başında bizi izleyen çocuklar için yapıyorum” dedi..

Centilmenliğini bir kenara bırakalım.

Adam gol atıyor. Golcülerin en zorlandığı Serie A’da 35.maçında 19.golüne ulaştı. Bu sezon Lig, milli takım ve Avrupa Ligi olmak üzere oynadığı 15 karşılaşmada 10 gole ulaştı. Geçen seneden bu yana durmuyor, atıyor da atıyor.. Bırakın gollerini, idman performansı, örnek aile yapısı ve karakteri nedeniyle gençlere örnek olması için bu adamı 35 yaşında takıma alırım. Fiorentina bu nedenle Toni’yi alıyorsa ben Klose’yi üç kere alırdım..



Bu arada Gugıl’a “Klose Galatasaray’da” yazıp lütfen forumlardaki yorumları okuyun..   Her şekilde hastasıyız..

Hiç yorum yok: