2 Temmuz 2012

Şampiyon İspanya!



Grup maçları içerisinde İtalya karşısında iyi değillerdi. İrlanda'yı diğerleri gibi yendi belki ama Bilic'in Hırvatistan'ına karşısında zor anlar yaşadı. Fransa'yı geçerken İspanya mı daha iyiydi Fransa mı çok kötüydü onu bilemedik.. Portekiz finali daha fazla hak etmişti, penaltılarda elendi.

Lakin..

..öyle bir final maçı oynadı ki herkes sustu. Üst üste üç büyük turnuvayı kazanan ilk takım olma başarısını göstermesinin yanında turnuva boyunca sadece bir gol yediler. Dünya Kupası'nda da gruplardan çıktıktan sonraki bölümde gol yemeden zafere ulaşmışlardı.

Şüphe yok ki yıllar sonra bu dönemde akılda kalacak kulup takımı Barcelona, ülke de İspanya olacaktır..

1 yorum:

Celal Abbas dedi ki...

Ben Avrupa şampiyonasından bişi anlamadım. hemmen başlayıp bitti doyamadım. Sanki daha oynanması gereken maçlar varmış gibi hissediyorum. Dünya kupasında böyle hissetmemiştim.