8 Haziran 2012

Kuba'nın acısı



Zor bir çocukluk geçirmiş deriz pek çokları için ama Kuba'nın yaşamak zorunda olduğu acı diğerlerinden biraz daha farklı. Henüz 10 yaşındayken Baba'sının Anne'sini bıçaklayarak öldürmesine şahitlik etmek zorunda kalmış. "Sürekli neden bunun olduğunu soruyorum kendime, neden bu gerçekleşti ?"

Böyle bir acının sonrasında beş gün boyunca yatağından kalkamamış..

"Hayatımın sonuna kadar bununla yaşamak zorundayım. Eskiden bu olayı unutmaya çalıştım ama başaramadım. Daha çok bununla beraber yaşamayı öğrendim. O kadar ki artık bu konuda konuşabiliyorum.."

Ninesi ve amcası'nın büyüttüğü Kuba her golü ölen annesine armağan edeceğini söylüyor. Oradan bu noktaya gelmesi takdire şayan..

Boniek'in "küçük Figo" dediği bu adam bugün oynayacağı takımının en önemli kozlarından..

Hiç yorum yok: