5 Kasım 2011

"Bayern bizim için tehlikeli bir rakip "



Tam Alman bir gazeteci gibi manşeti çaktım posta. Oysa umrumda bile değil bu demeçler zira Alman medyasıyla röportaj yapanın klişe demeçleri. Gerçi Ronaldo buranın futboluna o kadar uzak demeçler verdi ki Xavi ve Messi ile anlıyoruz ki Bundesliga sadece Ronaldo için uzak..

Bild röportaj yapmış Messi ile.. Barça harici bir kulupte oynamayı düşünür müsünüz sorusuna çok net yanıt veriyor. Yaşamım boyunca burada oynamak üzere hayatımı planlıyorum. Ancak kendimi bu kulup için yeterli görmez ya da kulup beni istemediğinde başka bir takımı düşünebilirim diyor ki sorunun içerisine para da girse Messi için bir şey ifade etmiyor bu ayrıntı. Kısa ama güzel sorular sorulmuş.

- Siz sadece dünyanın en iyilerinden birisi olarak değil aynı zamanda en zekisi olarak da anılıyorsunuz. Zeka antrenman ederek kazanılabilir bir şey midir ki?

Zeki olmak nedir ? Doğru kararları alabilen insanlara zeki diyoruz. Unutulmamalıdır ki ben saha içerisinde doğru noktada olup doğru hamleyi yapmak için her gün çalışıyorum.

(Burada aslında zeki işlerin yapılmasında çalışmanın önemine vurgu yapıyor ki çok da doğrudur bu)
-Performansınızı nasıl ölçüyorsunuz ?

Oynadığım her maçın sonrasında o doksan dakikayı bir daha izliyorum yanlışlarımı bulmak adına.. Sonrasında da Guardiola'yla performansım hakkında konuşuyoruz.

-Tam anlamıyla Dünya yıldızı konumundasınız. Futbolun dışında bir isteğiniz var mıdır?

Elbette.. bazı anlar oluyor ki sokakta sıradan bir insan gibi gözetilmeden dolaşmak istiyorum..

Hiç yorum yok: