23 Eylül 2011

Rangnick bıraktı..



Aslında ligin en formda ve tartışmasız Robben'in sakatlığında en iyisi olan Ribery'nin karşısına cılız Uchida'yı koyduğunda anlamalıydım bir sorun olduğunu.. Tükenmişlik sendromu ya da benim anladığım kadarıyla mesleğine yabancılaşıp "ne yapıyorum ve neden yapıyorum" diyerekten işine konsantre olamama hastalığına yakalanmış Rangnick.. Çok ama gerçekten çok üzüldüm zira çok sevdiğim çok takdir ettiğim devrimci bir adamdır Rangnick.. Bundesliganın değişen çehresine en fazla yön veren isimdi.. Kısa zamanda yeniden mesleğine sağlıklı bir şekilde dönmesini bekler iken büyük geçmiş olsun diyoruz futbol profesörüne..

Enke'nin ölümü artık insanları daha cesur yapmıştır. Ölümden gerisi yalan çünkü. Futbolda hali hazırda baskı inanılmazdı ve fakat değişen dünya içerisinde her tepkinin internet ve televizyon dünyası içerisinde geçmişe göre daha görünür kılınması bu mesleğin içerisinde olan baş sorumluluların kendilerine daha fazla baskı yapmasına neden oluyor. İlerleyen yıllarda bu geri çekilmeler daha da artacaktır ve Hannover yedek kalecisi Miller sonrası Rangnick'in de bunu basına duyurabilme cesaretinden sonra daha fazla konuşulup baskıyı azaltmanın yolları aranılacaktır..

Hiç yorum yok: