19 Mayıs 2011

MMMM MMMMM MMMM.!



Çocukluğumun bir numaralarındandır bu şarkı.

Taşındım martın sonunda. Öğrencilik bitti. Yeni ev ile beraber yeni bir işe başladım. ..bir işe daha derken değil yazmak El Clasico'ların dörtünden ikisini yarım yamalamak izlemek durumunda kaldım. Bırakın futbolu uyumaya bile vaktim çok yoktu.. Kendi adıma çok kötü günlerdi. Tutup da bunlara açıklama getirdiğim vakit 'Lan bize ne yazmasan yazma' oluyor. Bir şey söylemeden çekip gidersem mail yoluyla aynı cevabı çok insana yazmak durumunda kalıyorum. Çok insan birbirlerinden farklı tepki demektir ve hepsinin dışında duyarsız kalıp istediğinizi yapamıyorsunuz. Bıkıyorsunuz çünkü absürd de olsa aynı geyiklerin dönmesinden..

Şimdi işi biraz hafiflettim ve kendime daha çok zaman ayıracağım farklı bir dönemi başlattım. Elbette bunların hatta her şeyin bir bedeli var ama biz onu görünür kılmadığımız ölçüde doğru bir şekilde algılanmamız mümkün değil. Bir gün futbolla yatıp kalkacağım bir hayatı söküp alırsam eğer bu hikayeyi daha doğru bir şekilde anlatabilirim sanırım.

O eski tadı elbette yok. Yazmanın da okumanın da.. Değişiyor sürekli. İrc idi Sözlük oldu blog ve Twitter diye devam ediyor. Altı ay sonra belki başka başka olacak ve hatta futbol bloglarının misyonunu tamamladığını ve basındaki Avrupa Futbolu kısmını biraz daha genişlettiğini düşünüyorum ama değil altı ay altı ve hatta yirmi altı yıl sonra dahi blog yazıyor olmak istiyorum. Burası kurallarını tamamen kendimin koyabildiği ve tam anlamıyla hakimi olduğum tek alan. Nefes alıyorum, keyif alıyorum. Belki anlatamadığım budur. Birilerine yardımım dokunsun diye değil ben kendi kendime eğlenmek için yazıyorum.

Yarın gece Hamburg'a doğru yola çıkıyorum. Pazartesi gecesine kadar yokum. Sonra yine ama.. Eskisi gibi güncellenmez belki ama mutlaka yaşamınıza keyif katacak bir şeyler olur.. Müzik gibi dinlediğiniz şarkı kadar bir ihtiyaç aslında.. Müzik gibi..mmmmm mmmmm mmm mmmm..

1 yorum:

whoamItalkingto dedi ki...

küçükken, mtv'yi ufacık bir antenle bile izleyebiliyorken, bir çok şarkıyı severdim ama aklımda en çok bunun adı kaldı... çünkü çok basitti; mmmm mmmmm... kaç m olduğuna hiç dikkat etmemiştim ama gerçekten ne fark ederdi?

selamlar