19 Mart 2011

Picasso.!



Ne o şaşırdınız mı ? hey gözlüğünü yediğimin loddarı. 50 olmuş be.!

Sene 1991.. İnter'de oynar iken Real Madrid kendisine 18 milyon Mark'lık bir teklif yapıyor ki Loddar da Real'de oynamaya can atıyor. Ama işte başkan Pellegrini satmıyor onu. Loddar neden diyor Pellegrini cevaplıyor:

"Bir adam Picasso'ya sahip ise onu satmaz. Sen benim Picassomsun.!"

Röportajında bugünkü neslin kendilerinden daha iyi olduğunu zira eğitimin o zamanki Bundesligaya göre bugün çok daha üst seviyede olduğundan bahsediyor ki haklıdır. Bugünkü gençleri yukarıya taşıyan yetenekten ziyade iyi eğitilmiş olmalarıdır.

En büyük hatam dediği ise 38 yaşında USA'ya Metro Stars'a gitmek ki gerçekten bu konuda haklı. Zira bu dünya üzerinde Loddar'ın alamadığı tek kupa Şampiyonlar Ligi Şampiyonluğudur. 2001'de sezonun ortasında gittiği vakit Bayern Valencia'yı finalde eleyip Şampiyonlar Ligini alıyordu. Dahası sonrasında jubilesinden dolayı Bayern'e mahkemeye verdiği için Uli Hoeness tarafından Bayern kapıları ona kapanmıştır. Bugün diyor hem ŞL kupasına sahip olacaktım hem de bir şekilde Bayern'de çalışıyor olurdum..

Bazı karakterler vardır. İlk tanışmanızda absürdlükleri nedeniyle ifrit eder sizi, ciddi olduğunu algıladığınız vakit daha da beter sinir olursunuz ve sonrasında gelen bir dalge geçme sürecinde sahiplenirsiniz.. Valla bu Loddar'ı ben artık seviyorum..Başka bir adam, değişik.. Umarım yakın zaman içerisinde ya Türkiye'ye ya da Bundesligaya gider de daha da içimize girer;)

Hiç yorum yok: