25 Kasım 2010

Röportaj Sohbet Söyleşi.!



Eskiden şiddetle karşı çıkardım bu röportaj furyasına. Olur mu lan biz kimiz de birileri bize bir şeyler soruyor filan.. Kendimi o konumda komik, tuhaf bulurum işin açıkcası. Hala da biraz öyle aslında. Çokca güzel arkadaşıma hayır benimle yapmayın dedim hep.. Her blog bir kere mutlaka diğer blog tarafından sorguya çekilmiştir de.. Şimdi güzel ve eğlenceli buluyorum ve hatta bir tane de ben verdim diğer 'hayır' dediğim bütün güzel insanlardan özür dileyerek..

ve abartıp sevdiğim, saydığım blogger olur diğerleri olur röportaj yapmak da istiyorum.. Ne bileyim Aceto, Noat, Tardini,Lambuja ve diğerlerini sorguya çekmek güzel olur düşüncesindeyim.

Mesele cevaplar değil sorulardır kısmını da göstermek.. Vakit bulduğum an sevdiklerimle bu işi gerçekleştirmek üzere başlayacağım. Tamamen kendi egomun dindirilmesi ve bloga renk katma amacıyla.. Efendim benimkisi ise buradadır. Buyrun.

Son Kartallar: Borges'le Sohbet.!

7 yorum:

Burak Eren dedi ki...

Bütün röportaj tekliflerimi reddetmiştin abi :) Bunu yazdım kenara :D

Borges dedi ki...

Burak Eren: Mesele sorudur. Buyur sor buradayım ben. Hepsine evet diyoruz ve hatta ben yapacağım diyorum, keyifli olur..

Bir daha özür..

Burak Eren dedi ki...

Şaka yapıyorum abi :) Ne zaman bir yardım istesem ilk sen cevapladın onu.

Sade dedi ki...

yakışır... roportaj güzeldir bazen hiç yazılmamışların yazılabilmesi için akla bir kurtcuk bırakır. Zamanı gelince konular açılır...

"Sağ tarafa bir resim ve resme tıklandığında Röportajlar Etiketine giden bir link " güzel olur ;)

Unknown dedi ki...

Bizim sorular cok sahane olmasada tecrube kazanarak daha iyi yapacagimizi dusunuyorum.

Borges dedi ki...

asvalttaäcenler: Sorular gayet iyiydi ben daha cok genel röportaj algısına ithafen.. Senin soruların iyiydi ama biraz fazlaydı sadece;)

Ben çok keyif aldım yine de.. sağolasınız.

Sade: Doğrudur ve sorulardır mesele;)

Pan Monroe dedi ki...

ben röportaj yaparım. ama elinde kılıçla bi fotoğrafını da illa ki alırım, o şart, bizim blogun konsepti öyle :))