13 Ağustos 2010

33 Yil Sonra Gelen Jubile.!



33 yil sonra gelen Jubile.. Bu jubile maci icin Bekcenbauer'e yakisacak bir rakip: Real Madrid.. Bayern München ile Real Madrid arasinda sicak ve keyifli bir rekabet de söz konusu.Ayni zamanda Van Gaal-Mourinho ikilisini de yeniden karsi karsiya getirecek. Bilet alip gitmek istedim ve hatta arkadaslarimi da devreye soktum ama cok zor.. son kalan on bes biletten ikisi icin 400 euro da bayilamadim acikcasi ve vazgectim.

Oldukca uzun bir Beckenbauer portresi burada yazilmisti. Kaiser Portresi.! Bunun disinda kalan 11freunde'den asirttigimiz bir kac fotoya da bugünün anisina yer verelim.



17 yasindaki fotosu. Benim görebildigim en eski resmi budur. Henüz bölgesel ligde oynar iken Bayern.. Bayern efsanesini baslatan isimdir bir bakima.




1965.

25 Eylül 1965 tarihinde ilk milli macina ciktigindan dolayi hocasi tarafindan tebrik edilir iken.. Henüz daha bu zamanlar icerisinde sadece 6 Bundesliga maci yapmisti.



1966..

Sezonun en iyi oyuncusu ödülünü alir iken..



1966.. Bobby Charlton tarafindan marke edilir iken..

Bir defans oyuncusu da marke edilmek durumunda kalabiliyor zaman zaman.. Beckenbauer, Charlton'u ve o da Beckenbauer'i 120 dakika boyunca tutmak durumunda kalmisti Dünya Kupasinda..

Bobby Charlton "Sir Ramsey, ben bu cocugun arkasindan tüm mac boyunca kosmayacagim degil mi ? "



1966 Helmut Haller ve Beckenbauer, esleriyle beraber iken..



Soldan ücüncü.. 1968.

Bir takim fotografi ve elbette forma reklami olmadan..



1970 iki cocugu ile beraber..(Michael ve Stefan) Her ikisi de dogustan Bayernli olsa gerek..



1972.. Bayern üzerine film cekilir iken otobüsün önünde poz veren Beckenbauer..



1973. Bir karneval icerisinde Beckenbauer ve Breitner..



1974. Hoeness ile beraber Adidas'in ayakkabilarini dener iken..



1974 finalinden bir gün önce Kaiser..



1976. Hoeness'in daglara taslara attigi penalti sonrasi Panenka penaltisi sonrasi kaybedilen Avrupa Sampiyonasi finali sonrasi..

Hiç yorum yok: