25 Temmuz 2010

Yeni Bremen eski Galatasaray Formasi.!



Bremen'in bu sezon giyecegi formalar yeni transerleri Arnautovic ve Felix Kroos(evet Kroos'un kardesi, forvet) üzerinden tanitiliyor.. Insan bu formayi görünce haliyle birden eskiye gidiyor.. Bir de hep biz mi onlari takip edecegiz ? Biraz da onlar söyle 19 yil arkadan gelsinler, olmaz mi ? Olurmus..


Bu forma öyle iz birakmis ki bulmak icin iki sey geldi aklima.. Yusuf Altintas ve Ostrava maci. Neden Rambo Yusuf bilmiyorum. Sanirim Banik Ostrava macinda attigi gol ve bu forma zihinde ayri bir yer etmis. Galatasaray formalari gibi muhtesem bir blog var, gidip oradan caldim ben.

7 yorum:

outlaw dedi ki...

19 yil önce biz (muhtemelen o formayla) werder bremen karsisina cikmistik kupa galipleri kupasinda. ve ne yazik ki elenmistik. ilk mac almanya'da 2-1, ali sami yen'deki macta inanilmaz bastirip kara takilmistik.

Borges dedi ki...

outlaw: Rotariuuuu diyoruz baska bir sey diyemiyoruz o günlere dair ki ilk defa bir alman takimini-Frankfurt- tarihinde ilk defa elemisti Galatasaray..

outlaw dedi ki...

frankfurt'u eledigimizde ben istanbul erkek lisesi'nde ögrenciydim. bir dolu alman ögretmen. bildigin ögrenci-ögretmen celiskisinden birikmis öfkemiz. okulun bahcesinde hic yoktan 200 kisi bir agizdan söylemisti: "arschloch frankfurt, dreh dich um lass mich rein!" (almanca küfür belki küfür radarindan gecer dedim...)

sanki bizim okuldaki bütün alman hocalar frankfurtlu, bir de üstüne taraftarmis gibi bir zafer duygusu...

nasil unuturum frankfurt'u elememizi, tabii bir de roma'ya elenmemizi unutamiyorum o ayri...

bir de kosecki vardi tabii, ama sanirim o ne werder macinda ne de frankfurt macinda kadrodaydi, ikisinin arasindaki sezonda buradaydi sanirim...

Borges dedi ki...

outlaw: Bu forma sanirim Kalli dönemi öncesine ait, yani o dönemden bir yil öncesi. 1991. Kosecki zamaninin formasi. Ben de ilk 93 dedim ilk basta ama sagolsun Ich uyardi da düzelttik.

Kalli gelince Kosecki gitti zaten. O sezon Franfkurt'u gecip Bremenin karina takilmistik. Bu forma yoktu sanirim. Formanin zamani Kosecki dönemi diyebiliriz ama benim aklimda Banik Ostrava maci ve yusuf'un golü ile beraber kazinmis bu forma;)

Osman dedi ki...

kallo döneminde parcali giyiyiorduk.

simsek kalli öncesi dönemden.

bremen'e elenisimiz, o karli mac, rotariu... hepsi aklimda, silik de olsa o zaman cok canli yasamistim.
marinus bester... ah ulan ah, hic oynamazdi, bizi yakti.

sonra frankfurt macindan cok cekindigimi hatirliyorum. yeboahlar, beinler filan, iyi takimdi. ugur'um benim. o yaslarda futbolun ne tarz orgazmik anlat yasatabilecegine dair bir ilkti bu yasadigim zevk (yas itibariyle).

sonra roma'ya elendigimizde 3-2 yenmistik, ilk kez bir italyan takimini yenen takim ünvanina da sahip olduk yanilmiyorsam bu sekilde...

su simsekli forma... almanlarin "hassliebe" dedikleri degisik hisler besliyorum bu forma icin. bulabilsek de koleksiyonumuza eklesek...

kupabizim.blogspot dedi ki...

Kalli ile yeni bir dönem başlamıştı, pek kimseler hatırlamaz ama W.Bremen maçında takımın teknik direktörü M.Denizli idi ve o maç çeyrek final maçıydı. Kazansaydık Avrupa'da ikinci kez yarı finaldeydik. Olmadı. ama Kalli ile bir devrimin başlangıcını yaşadık. Kalli'den sonra aynı oyuncularla F.Terim imkansızı başardı. Avrupa'da kupa kaldırdık. Güzel günlerdi. Yeniden olamaz mı?

varol döken dedi ki...

18 mart'tı o gün... top çizgide kalmıştı kardan... mustafa denizli meşhur %51 şans lafını ilk kez o zaman kullanmıştı... o zamanlar maçları beraber izler, beraber sevinirdik, başka bir duyguydu o... o günleri dün izlediğim maçtan daha iyi hatırlamam bundan...