8 Şubat 2010

Mesut Özil & Maria Lagerbrom



Her zaman bu cocuk büyük oynuyor demistim.. Bu biraz fazla büyük olmus zira hatun 28 yasinda. Haberi cok önceden cikmisti ama dedikodudur demistim.. Diego'nun beraber oldugu Sarah Connor'un kardesi.. Nasil derler Diego ile bacanak olmuslar.. Mesut 21, Maria Lagerbrom 28 yasinda.. Bremen'in 111.yil kutlamalari esnasinda TV'de de gördük.. Hatun cekici de 7 yas büyük.. Bakmayin resimler biraz tuhaf cikmis, sen ben olsak da yasa masa filan baktirmaz, o derece cekici bi hatun.. Sahsen Diego'nun Sarah'sindan cok cok daha iyidir bu.. Lakin yakinda Diego bunu kafalar, kesin Juventus'a filan gider, hata yapar.. Arsenal Mesut'un basarili olabilecegi iki klupten birisi, digeri de Bremen..



Bir de utangac cocuk geyikleri.. Hic öyle bir hal yok aslen ki neden olsun ? Takim da fena degil, $ik olmussunuz Mesut efendi..

3 yorum:

Kasux dedi ki...

yakışmışlarda laa

Barkness! dedi ki...

ulan futbol sevmiyorum seni!

böylelerini gördükçe yeteneksiz bünyeme küfürler ediyorum :D

ATSIZCILAR dedi ki...

Turk oldugum icin demiyorum ama Turk kizlari kesinlikle daha guzel. Ama 7 yas o kadarda cok degil. Kadin guzelse sorun olmaz :)