17 Şubat 2010

Bak Oglum Iste Bu Yüzden Ciktim.!



Kicker'in "futbol" kategorisinin en iyi fotusu bu secilmis.. 9 Mayis 2009.. Dortmund-Karlsruhe macindan.. 76.Dakikada resimdeki Nelson Valdez sakatlaniyor ve oyundan cikmak durumunda kaliyor. 4-0'lik galibiyet sonrasi atilan tura katilan Valdez ogluna neden oyundan cikmak zorunda kaldigini anlatiyor.. Su cocugun durusuna, bakisina yüzündeki ifadeye bakin..

Yok böyle güzellik..

Bu güzel ani kareleyen 54 yasindaki DPA'dan Achim Scheidemann.

Yarin bir vakit buldugumda yarismaya katilan ama dereceye giremeyen fotolardan bir demet sunarim diye düsünüyorum ya bakalim..

4 yorum:

alengir dedi ki...

Bu şahane fotografın bir ismi varmı acaba,eğer yoksa "Öpiyimde Geçsin"i öneriyorum ben:)

varol döken dedi ki...

arkadaşım berlin dpa'da çalışıyordu türkçe redaksiyonda, geniş bir işten çıkarılma oldu benim de aklıma o geldi şimdi...

fotoğraf çok güzelmiş...

Unknown dedi ki...

Mükemmel bir fotoğraf, çok beğendim.

Mehmet Reşit dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.