3 Ocak 2010

Farid Farjad ve Dom Dom Kursunu.!



Bu adam bir ermeni Sari Gelinini kemana vurmustur, inanilmaz.. Bir Azeri Ayriligi var ki muhtesem.. E bir de bu var.. Izmir Konserinden..

Ben Emrah'in boynu bükükler kasedi ile müzik hayatina dalis yaptigimi cokca kez söylemisimdir.. Bir de o günlerde dedemin Asik Mahsunisi vardir.. Ilk hatirladigim kaset kapagi Asik Mahsuni Serif'in Dom Dom Kursunu kasedidir.. Ibo filan meshur edip bunu söylese de umrumda bile degildir. Bu benim icin dedemin dinledigi ve bana dinlettigi ilk müzik albümüdür bu yasamda.. O albümün ilk türküsüdür.. Bir de bunu Farid Farjad'dan böyle dinleyince bi tuhaf oldum, sizinle paylasayim dedim..

2 yorum:

G R İ ❥ dedi ki...

melankoliac notalar...

corrado dedi ki...

güzel bir abimizdir.
istanbulda ki son konserine çok gitmek istedim ama benim için alakasız bir saat ve yerde olunca kaçırdık malesef.