3 Ocak 2010

Baumjohann Schalke'de.!



Bayern Toni'yi üstelik bedelsiz bir sekilde Roma'ya verdi. Hoeness dedi ki Toni gitmeli cunku bu takimin huzura ihtiyaci var. Burada oldugu sürece basinin ilgisini cekecek ve huzursuzluk yaratacaktir oynasa da oynamasa da.. Hakliydi ve iyi bir hamleydi zira o pozisyondaki diger forvetleri de biraz rahatlatmistir ki yeteri kadar alternatif mevcut. Lakin Baumjohann'i üstelik sampiyonluktaki belki de en buyuk rakiplerinden birisi olan Schalke'ye vermek cok dogru mu bilemedim.. Ben Magath'in bu yetenegi adam edecegini düsünüyorum ve Magath hedefi onikiden vurmustur bana göre.. Bu oyuncu bugün lider takimin teknik direktörü Jupp Heynckes'in özel tavsiyesi ile transfer edilmisti. Aynen Hamit Altintop'da oldugu gibi.. Bana göre Schalke takimi güzel bir hamle yapmistir ve bu onlari en azindan Sampiyonlar Ligi biletine biraz daha yaklastirmistir..

Bir baska acidan artik futbolu Hoeness degil Nerlinger yönetiyor. Bu acidan da yaklasip Nerlinger-Hoeness - Aykut Kocaman-Aziz Yildirim iliskilerinde bir kiyas yapmak gerekir aslinda.. Ileride detayli bir sekilde aciklariz kesinlikle zira ülkede sportif direktör kavrami cok fazla anlasilamamis gibi duruyor..

2 yorum:

Serious Blogger dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Borges dedi ki...

"Merhabalar Borges,

Eşim sıkı takipçiniz :)
Bense şu anda blog kullanımı ve blog tutma sebepleri ile ilgili bir araştırma yapıyorum. Aşağıdaki linkten ankete ulaşıp, doldurursanız bir blogsevere yardımcı olmuş olursunuz. Teşekkürler.

http://www.surveymonkey.com/s/blog_kullanim_anketi

veya

http://nedenblogluyoruz.blogspot.com/
Not: Araştırma sonuçları yine bu adresten yayınlanacaktır"


Yanlislikla silinmis bir yorumdur ve Serious Blogger'in böyle bir ricasi vardir. Blog yazanlarin ilgilenmesi fena olmaz her bakimdan..