4 Aralık 2009

15.Hafta Bundesliga.!



Babam inatla her hafta 13 oynar benim.. Devletin düzenledigi yasal bir bahis cesiti ve 13 tane maci icerir.. Ülkemizde de benzeri yillardir oynanilir.. Genelde icerisinde 8 tane 1.Bundesliga -bugün oynanilan mac yer almaz- 5 tane de ikinci Bundesliga maci yer alir. Ve bu büyük bir keyiftir ki oraya gittigimde beraber oynariz, yorumlariz maclari.. Biz de bugünkü mactan yola cikip en azindan birinci Bundesliga tahminlerimizi yapalim.

Bugün aksam Bundesligada tek mac var. Bana göre Bayern bu maci alacaktir ve toplamda garanti maclar serisinin ilk macidir. Biraz tahminleri suraya koyayim lakin sunu önemle belirtmek gerekir ki hepsini bilsem zaten burada isim ne ? En basta Stuttgart - Bochum maci gelir. Stuttgart kesinlikle alacaktir diyorum.. Bayern-Stuttgart favorilerinin yanina bir ihtimal Wolfsburg'u da ekleyebiliriz.. Keza her ne kadar süprize acik kosullari olsa da Schalke maci Hertha icin kurtulus olmayacaktir ki cok tehlikelidir. Hertha ile bugün Madrid oynasa korkarsiniz ama bana sorarsaniz Schalke alacaktir.. Leverkusen her yerde her zaman su form durumu nedeniyle favori ama bana göre Hannover sürpriz yapacaktir.. Dortmund Nürnberg karsisinda favori olsa da beraberlik de cok sürpriz olmayacaktir. Yenilmez Dortmund.. Pek cok arkadasim buradan sürpriz bekliyor lakin bence böyle bir sey gerceklesmeyecek ve Bremen Köln'de galip gelecektir.. Iki mac üc ihtimali de icerisinde barindiriyor: Hamburg-Hoffenheim ve Frankfurt-Mainz. her ikisine de beraberlik diyesim geliyor bu gibi durumlarin kacinilmaz sonucu olarak ama du bakalim.. Iki keyifli mactir bunlar.

1 yorum:

Fuzzy Logic dedi ki...

ben yenilirim Dortmund yenilmez ;)

Stuttgart - Bochum : 3-1
Wolfsburg - Freiburg 4-1
Hannover - Leverkusen 1-2
Dortmund - 1. FCN 1-0
HSV - Hoffenheim 1-3
Frankfurt - Mainz 1-1
Köln - Bremen (So.) 0-3
Schalke - Hertha 2-1